Cieľom môjho projektu bolo prostredníctvom systematickej podpory študijného poradcu (tútora – mňa) zlepšiť oblasť vnútornej motivácie v jednej skupine študentov prvého ročníka Mgr. formy štúdia (Učiteľstvo primárneho vzdelávania), a v letnom semestri 2019/2020 minimálne trom z nich poskytnúť mentoringové vedenie počas pedagogickej praxe. Väčšina absolventov […]
Zámerom projektu bolo vytvoriť pilotný poškolský/mimoškolský podporný systém pre žiakov s problémovým správaním a slabým prospechom. Cieľom bolo odstrániť fenomén prepadávania vďaka tomu, že si žiaci budú lepšie plniť svoje domáce povinnosti a dostanú v škole viac podpory od svojich učiteľov. Na základe dotazníkového zisťovania […]
Primárnym zámerom projektu „All Booked“ bolo pritiahnuť k literatúre aspoň časť študentov školy, ktorí o ňu prejavujú nepatrný alebo dokonca žiadny záujem. Rovnako si projekt stanovil za cieľ pozitívne zmeniť vzťah študentov k literatúre a knihám ako takým. Projekt bol realizovaný v II.AG triede bilingválneho […]
Projekt Chyť sa do siete je o sieťovaní škôl a vytváraní školských komunít prostredníctvom workshopov a návštev v školách, s cieľom inšpirovať sa, zdieľať a vymieňať si praktické skúsenosti a vzájomne si odovzdávať príklady dobrej praxe. Ide o aktivizovanie a motivovanie škôl, aby sa pridali k výmene praktických […]
Začalo sa to príbehom môjho starého otca. Ako mladý dvadsaťročný chlapec sa dostal do koncentračného tábora v Nemecku. Prežil. Domov sa vrátil štyridsaťšesťkilový, tri mesiace po skončení vojny. Jeho rodina už neverila. Pozviechal sa, oženil sa a žil krásny plnohodnotný život. Zomrel vo veku 93 […]
Mikroprojekt „S farbami a štetcami biola je za nami“ bol o zavádzaní pravidelného blokového vyučovania predmetov biológia a výtvarná výchova pričom nositeľom činnosti v blokovom vyučovaní bol žiak, sám riešil problémy a využil pri tom fantáziu a kreativitu. Žiak sa mal naučiť pracovať v skupine, […]
Cieľom projektu bolo zaviesť účinný, participatívny spôsob riadenia školy. Prioritná cieľová skupina boli učitelia školy, ktorí sa do projektu zapojili všetci, ale účasť na rozhodnutiach a aktivitách školy sme cez participáciu žiackej školskej rady preniesli aj na žiakov. V úvode procesu zavedenia participatívneho riadenia školy sme […]
Pri mojej práci a poslaní som vnímal ako najväčšiu prekážku veľmi problematická práca s rodičmi, nedostatočná komunikácia a záujem rodičov o dianie v škole, o samotných žiakov a ich výsledky a prácu. Hlavným cieľom preto bolo zvýšiť angažovanosť rodičov žiakov 8. a 9. ročníka na […]
Môj projekt s názvom Za lavicou trochu inak bol určený učiteľom 1.stupňa v regióne Horné Kysuce,_x000D_ zúčastnených bolo 8 učiteľov zo štyroch ZŠ. Projektom som chcela cieľovej skupine ukázať niektoré_x000D_ inovatívne metódy voči konzervatívnemu frontálnemu vyučovaniu, ktoré po väčšine prevláda v tomto_x000D_ regióne. Mojim cieľom bolo, […]
Projekt „ŽIVÁ MATEMATIKA“ bol zameraný na zlepšenie hodín matematiky s využitím_x000D_ zážitkových metód v triede a outdoorových aktivít na školskom dvore i v prírode. Cieľom projektu_x000D_ bolo v rámci hodín matematiky v 3. a 4. ročníku ZŠ zaradiť témy z reálneho života, ktoré sú deťom_x000D_ blízke, napr. nakupovanie, príprava oslavy narodenín, pečenie koláča, […]