Kategórie
-
Postery z Komenského inštitútu
Hodnotenie 0 z 5 -
Všetko malo byť inak – metodická príručka
Hodnotenie 0 z 5 -
Globálne vzdelávanie – Kontext a kritika
Hodnotenie 0 z 5 -
Environmentálna výchova v súvislostiach
Hodnotenie 0 z 5 -
Metodické listy, ktoré tínedžerov vytiahnu von!
Hodnotenie 0 z 5 -
Zóna bez šikany – metodická príručka
Hodnotenie 0 z 5 -
Komu patrí Zem – Metodická príručka
Hodnotenie 0 z 5 -
Medzi nami
Hodnotenie 0 z 5 -
Škola podľa našich predstáv: Učiť sa, ako sa to páči nám
Hodnotenie 0 z 510 € -
Čarovar – vegetariánska kuchárka zo Zaježovej
Hodnotenie 0 z 516 € -
Školy v pohybe
Hodnotenie 5.00 z 512 € -
Všetko malo byť inak
Hodnotenie 0 z 514,30 € -
Zóna bez šikany – metodická pomôcka
Hodnotenie 0 z 510 € -
Učiaca sa škola
Hodnotenie 0 z 516,90 € -
Koučing v školskom prostredí – 2. splátka
Hodnotenie 0 z 5330 € -
Cigánka
Hodnotenie 0 z 511 €
-
Umieranie modernity
Hodnotenie 0 z 50 € -
Online kurz “Komunikácia v školskom prostredí”
Hodnotenie 0 z 5109 € Výber možností -
Účastnícky poplatok – Jesenný Alumni workshop s Jánom Markošom 2024
Hodnotenie 0 z 530 € -
Koučing mladej generácie: Aby mali život vo vlastných rukách
Hodnotenie 0 z 514 € -
Chránené heslom: Festival dobrého vzdelávania ALMA – registrácia na odbornú časť festivalu
Hodnotenie 0 z 515 € Výber možností -
Inšpiratórium
Hodnotenie 0 z 59,50 € -
Ako využiť autobiografický príbeh Cigánka vo vzdelávaní
Hodnotenie 0 z 5 -
Cigánka
Hodnotenie 0 z 511 €
–
Ako rozvíjať komunikáciu, ktorá podporuje vzťahy, vytvára bezpečné prostredie a pomáha zvládnuť náročné situácie. Ako komunikáciou rozvíjať vzťahy, vytvárať bezpečné prostredie a zvládnuť náročné situácie.
Koľko času by dieťa malo maximálne stráviť pred obrazovkou? Aký vplyv majú digitálne technológie na vývoj mozgu? Je správne na školách zakázať mobily? Ako pracovať so závislosťou na internete a sociálnych sieťach? Aké sú odporúčania odborníkov na používanie digitálnych technológii
1 Lekcia
Zadarmo
Koľko času by dieťa malo maximálne stráviť pred obrazovkou? Aký vplyv majú digitálne technológie na vývoj mozgu? Je správne na školách zakázať mobily? Ako pracovať so závislosťou na internete a sociálnych sieťach? Aké sú odporúčania odborníkov na používanie digitálnych technológii
1 Lekcia
Zadarmo
Koľko času by dieťa malo maximálne stráviť pred obrazovkou? Aký vplyv majú digitálne technológie na vývoj mozgu? Je správne na školách zakázať mobily? Ako pracovať so závislosťou na internete a sociálnych sieťach? Aké sú odporúčania odborníkov na používanie digitálnych technológii
1 Lekcia
Zadarmo
Koľko času by dieťa malo maximálne stráviť pred obrazovkou? Aký vplyv majú digitálne technológie na vývoj mozgu? Je správne na školách zakázať mobily? Ako pracovať so závislosťou na internete a sociálnych sieťach? Aké sú odporúčania odborníkov na používanie digitálnych technológii
1 Lekcia
Zadarmo
Mať zažitú štruktúru rozhovoru, vedieť sa správne pýtať, čítať medzi riadkami, pomáhať odhaliť potenciál, podporiť partnera v rozhovore v preberaní zodpovednosti či doviesť k hlbokým uvedomeniam.
To všetko koučing a koučovací prístup dokáže, a preto patrí do moderného prístupu k vzdelávaniu.
Ak ste začínajúca učiteľka/učiteľ a hľadáte spôsoby, ako zatraktívniť výučbu, rozvíjať u žiakov nielen vedomosti, ale aj emocionálnu inteligenciu, spoluprácu, kritické myslenie či globálne vzdelávanie, vieme vám pomôcť.
V Komenského inštitúte už 8 rokov ponúkame pedagogičkám a pedagógom kvalitné vzdelávanie, šité na mieru súčasným potrebám na školách.
Vzdelávanie v ročnom programe prebieha formou zážitkových a praktických viac-denných pobytových workshopov, ktoré sú plné neformálnych diskusií, zdieľania skúseností a zaujímavých hostí, ako aj doplnkových webinárov. Štúdium trvá 12 mesiacov, počas ktorých absolvujete 6 workshopov so špičkovými lektormi, ktoré tematicky pokrývajú oblasti, dlhodobo absentujúce v slovenskom školstve.
300€
–
Vzdelávanie vám ukáže ako má vyzerať dobrá výučba, hodnotenie, komunikácia s rodičmi, klíma v triede a čo to vlastne znamená byť “didakticky chytrý”, aby mohol byť učiteľ “lenivý”.
Dozviete sa ako pomocou umelej inteligencie pripraviť testy, vytvoriť otázky napríklad pre aplikáciu Kahoot, rozvíjať jazykové zručnosti žiakov, či ako u žiakov prostredníctvom umelej inteligencie podporiť kritické myslenie.
1 Lekcia
Zadarmo