Webinár s vedúcim zastúpenia Európskej komisie v SR Vladimírom Šuchom a školiteľom inovatívnych informačných technológií vo vzdelávaní dospelých a detí Petrom Guštafíkom z PDCS. Zloží maturitnú skúšku, napíše slušnú esej, má veľmi obstojné vedomosti z fyziky aj histórie a hovorí plynule viacerými jazykmi. Maľuje obrazy pričom […]
Webinár s lektorom a ACC koučom Tomášom Pešekom, a skúsenými mentormi – učiteľkou angličtiny Katarínou Petriskovou a riaditeľom ZŠ Slavomírom Matejkom. Pre koho je určený mentoring, a ako s ním začať na škole? Aký je rozdiel v mentoringu a koučingu? Aké sú prínosy mentoringu na […]
Webinár so skúsenou učiteľkou angličtiny a ruštiny, absolventkou a mentorkou Komenského inštitútu Annou Jančovou, ktorá sa dlhodobo zaoberá témou formatívneho hodnotenia. Prečo je hodnotenie učenia dôležité? Čo môže vhodné hodnotenie priniesť žiakom? Čím je hodnotenie užitočné pre učiteľov? Kedy, čo a ako hodnotiť? Hodnotenie je […]
Webinár s dekankou Pedagogickej fakulty Univerzity Mateja Bela Lenkou Rovňanovou, riaditeľkou platformy InTYMYta Zuzanou Bendíkovou a Andrejom Návojským z Národného inštitútu vzdelávania mládeže. Niektorí ju vítajú, iní majú obavy a ďalší voči nej otvorene bojujú. Vedú sa polemiky o tom, kedy sa o tejto téme […]
Webinár s učiteľkou a mentorkou Zuzanou Révészovou a finalistkou ceny Učiteľská osobnosť Slovenska Ľudmilou Štupákovou. Na školách máme desaťtisíce detí, ktoré nemajú šancu mať sa v živote dobre. Vyrastajú v extrémnej chudobe, na vyučovanie prídu mnohokrát hladné a vracajú sa domov, kde často nemajú ani […]
Aby sme zistili ako žiaci zvládli nejakú tému, tematický celok alebo ako pochopili nové učivo musíme ich nejakým spôsobom hodnotiť a dať spätnú väzbu na ich výkon. Dá sa to len známkou? Percentami? Bodmi? Počas webináru sa dozviete o kreatívnych formách hodnotenia, ktoré spadajú do […]
Webinár s lektorkou z českej platformy AI detěm Evou Nečasovou. Veľa sa v súvislosti s umelou inteligenciou hovorí o jej možnom zneužívaní pri písaní študentských prác, vypracovaní zadaní a plagiátorstve. Menej sa hovorí o tom, ako môže umelá inteligencia pomôcť učiteľkám a učiteľom pri vzdelávaní. […]