Cieľom projektu bolo krok za krokom viesť žiakov k tomu, aby sami prebrali zodpovednosť za svoje učenie. Počas jeho realizácie som vytvorila 12 učebných materiálov na tému Stereometria pre 3. ročník stredných škôl a pripravila som aj 12 návrhov vyučovacích hodín, ktoré som rovno aj overila v praxi. Prevrátená výučba priniesla do hodín viac energie – žiaci boli aktívnejší, istejší a samostatnejší než pri bežnom učení. Nešlo však len o matematiku – výrazne sa zlepšili v spolupráci, prezentácii svojich myšlienok a v zodpovednom prístupe k príprave na hodiny. Všetky vytvorené materiály som sprístupnila na Zborovňa.sk a na stránke našej školy a dúfam, že budú inšpiráciou pre čo najviac učiteľov. Žiaci si postupne vybudovali sebadôveru v argumentácii a obhajobe svojich riešení. V záverečnom teste zažiarili najmä v argumentačných úlohách, kde ukázali svoju schopnosť jasne myslieť a presvedčivo komunikovať. Projekt ukázal, že aj v matematike sa dá budovať zodpovednosť, samostatnosť a tímový duch.